Publication:
Сучасні технології організації СРС вищого педагогічного закладу в курсі «Українська мова за професійним спрямуванням»

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Лобода, Т. М.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У статті проаналізовано освітній потенціал самостійної роботи студентів вищих педагогічних закладів. Розглянуто сутність, типологію, особливості використання методу проектів в умовах самостійної навчальної діяльності майбутніх учителів під час вивчення курсу «Українська мова за професійним спрямуванням».
В статье проанализировано образовательный потенциал самостоятельной работы студентов высших педагогических заведений. Рассмотрено сущность, типологию, особенности использования метода проектов в условиях самостоятельной учебной деятельности будущих учителей во время изучения курса «Украинский язык за профессиональным направлением».
The educational potential of students' individual work in higher pedagogical institutions is analyzed in the article. It is considered the core, typology, special aspects in using project – based learning in the context of future teachers' training activity in the course of a study “Ukrainian language for professional purposes”.

Description

Keywords

самостійна робота студентів, метод проектів, професійне спілкування, лінгвістичні проекти, самостоятельная работа студентов, метод проектов, профессиональное общение, лингвистические проекты, individual students' work, project-based learning, professional communication, linguistic projects

Citation

Лобода, Т. М. Сучасні технології організації СРС вищого педагогічного закладу в курсі «Українська мова за професійним спрямуванням» / Т. М. Лобода // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 8 : Філологічні науки (мовознавство і літературознавство) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 7. - С. 91-97.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By