Публікація:
Деякі питання методики досягнення обов’язкових результатів навчання при вивченні математичних дисциплін за кредитно-модульними технологіями

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Одарченко, Н. І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Уведення кредитно-модульних технологій навчання дозволяє досягти обов’язкових результатів математичної освіти при вивченні кожної конкретної теми модуля. А це забезпечує розвиток професійної компетентності студентів інженерних та технічних спеціальностей.
Введение кредитно-модульных технологий обучения позволяет достичь обязательных результатов математического образования при изучении каждой конкретной темы модуля. А это обеспечивает развитие профессиональной компетентности студентов инженерных и технических специальностей.
The introduction of credit-modular technology training allows you to achieve the mandatory results of mathematical education in the study of a specific topic each module. This ensures the development of professional competence of students in engineering and technical fields.

Опис

Ключові слова

кредитно-модульна технологія, кредитно-модульная технология, credit-module technology, професійна компетентність, профессиональная компетентность, professional competence, математична освіта, математическое образование, mathematical education

Бібліографічний опис

Одарченко, Н. І. Деякі питання методики досягнення обов’язкових результатів навчання при вивченні математичних дисциплін за кредитно-модульними технологіями / Н. І. Одарченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008. – Вип. 4. – С. 91-93.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By