Публікація:
The use of figurative language in media headline

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Іщук, Алла Анатоліївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Львів: ПП "Марусич"

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мова сучасних медіа відзначається інформаційною насиченістю, жанровим розмаїттям, суспільно-політичною лексикою, кліше та акцентом на політкоректності. Підкреслюється, що в заголовках статей та відео часто використовуються ідіоматичні вирази, алюзії та трансформації, щоб привернути увагу аудиторії та зробити навіть буденні теми цікавими. Також наголошується, що евфемізми широко використовуються в англійській пресі для пом'якшення потенційно образливої мови та уникнення конфліктів у спілкуванні, особливо в політичних і соціальних статтях.

Опис

Ключові слова

media, euphemism, headline

Бібліографічний опис

Ishchuk A. The use of figurative language in media headline / A. Ishchuk // Викладання англійської мови в військовий час: проблеми та можливості для розбудови громади та соціальних змін : тези доповідей (англ. мовою), 26-28 травня 2023 / укл. О. Ільєнко, М. Цегельська, Л. Кузнецова. - Львів : ПП "Марусич", 2023. - P. 58-59.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By