Публікація: The use of figurative language in media headline
Вантажиться...
Дата
Автори
Іщук, Алла Анатоліївна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Львів: ПП "Марусич"
Анотація
Мова сучасних медіа відзначається інформаційною насиченістю, жанровим розмаїттям, суспільно-політичною лексикою, кліше та акцентом на політкоректності. Підкреслюється, що в заголовках статей та відео часто використовуються ідіоматичні вирази, алюзії та трансформації, щоб привернути увагу аудиторії та зробити навіть буденні теми цікавими. Також наголошується, що евфемізми широко використовуються в англійській пресі для пом'якшення потенційно образливої мови та уникнення конфліктів у спілкуванні, особливо в політичних і соціальних статтях.
Опис
Ключові слова
media, euphemism, headline
Бібліографічний опис
Ishchuk A. The use of figurative language in media headline / A. Ishchuk // Викладання англійської мови в військовий час: проблеми та можливості для розбудови громади та соціальних змін : тези доповідей (англ. мовою), 26-28 травня 2023 / укл. О. Ільєнко, М. Цегельська, Л. Кузнецова. - Львів : ПП "Марусич", 2023. - P. 58-59.
