Публікація:
Вплив тривожних станів різної інтенсивності на навчальну успішність молодших школярів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Омельченко, Я.М.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Викладено результати дослідження внутрішнього змісту переживань у молодших школярів з різною інтенсивністю тривожних станів. Розглянуто особливості впливу тривожних станів на навчальну успішність дітей
The article includes results of the investigation of anxious feelings internal content of schoolboys with different intensivety of anxious states. It is revealed the peculiarity of the impact of children`s anxious states on their performance in studies.

Опис

Ключові слова

тривожні стани, глибинний стан тривожних переживань, тривожність, anxious states, profound content of anxiety experiences, anxiety

Бібліографічний опис

Омельченко Я.М. Вплив тривожних станів різної інтенсивності на навчальну успішність молодших школярів / Я.М. Омельченко // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 1 : збірник наукових праць. – Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. – С. 190-201

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By