Публікація:
Освіта як чинник подолання духовної кризи сучасної цивілізації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Андрущенко, Віктор Петрович

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Аналізується духовний стан сучасної цивілізації, який автор визначає як «кризовий»; людина кризи знаходиться в зоні відчуження, яке охоплює її свідомість, почуття і волю, приводить до апатії, зниження активності, зрештою – до небажання жити, нерідко до суїциду. Виявляючи причини такої кризи, обґрунтовується роль освіти в її мінімізації, а з часом – подоланні. Поєднуючи зусилля з іншими формами духовно­практичного освоєння світу, освіта відкриває для особистості новий сенс життя, його провідні смисли, налаштовує на позитивне сприйняття дійсності, повертає людину до життя як його активного суб’єкта.
The spiritual state of modern civilization, which the author defines as «crisis», is analyzed. The man of the crisis is in the exclusion zone, which covers her consciousness, feeling and will, leads to apathy, decrease in activity, in the end - to reluctance to live, often to suicide. Finding the causes of such a crisis, the role of education is substantiated in its minimization, and over time - in overcoming. Combining efforts with other forms of spiritual and practical development of the world, education opens for a person a new meaning of life, its leading meanings, adjusts to a positive perception of reality, returns a person to life as its active subject.

Опис

Ключові слова

людина, духовна криза, освіта, культура, цивілізація, man, spiritual crisis, education, culture, civilization

Бібліографічний опис

Андрущенко, В. Освіта як чинник подолання духовної кризи сучасної цивілізації / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2018. - № 3. – С. 5-13.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By