Публікація:
Система формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Гаврілова, Людмила Гаврилівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У дисертації розроблена цілісна система формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій у поєднанні мотиваційно-ціннісного, інформаційно-когнітивного, операційнодіяльнісного, креативно-проективного, оцінно-рефлексивного компонентів. Згідно з виробленим критеріальним апаратом у експериментальній роботі здійснено діагностування означених компонентів, проаналізовано його результати.
The thesis advances definition of essential and structural transformations of the concept “professional competence of future music teachers” determined by the demands of informatization of learning. Systemic analysis of the phenomenon of competence as specific integral ability which provides efficiency of music pedagogy enabled to define professional competence of future music teachers in the context of informatization as a complex dynamic unity of three segments (pedagogy, musical proficiency, exploitation of information and communication technologies), each comprising cognitive, practical, emotive and evaluative spheres of personal development.

Опис

Ключові слова

система, професійна компетентність, майбутні вчителі музики, мультимедійні технології, мультимедійні навчальні засоби, system, professional competence, future music teachers, multimedia technologies, multimedia learning aids

Бібліографічний опис

Гаврілова, Людмила Гаврилівна. Система формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Гаврілова Людмила Гаврилівна ; наук. консультант Сергієнко Володимир Петрович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 656 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By