Публікація: Деякі аспекти мотивації суб’єктів навчально-виховного процесу в контексті формування сучасного освітньо-інформаційного середовища
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Жолобов, О. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
Розглянуто взаємозв’язок між основними поняттями теорії Маслоу та практикою
побудови освітньо-інформаційного середовища, орієнтованого на потреби особистості.
Рассмотрена взаимосвязь между основными постулатами теории Маслоу и практикой построения образовательно-информационной среды, ориентированной на потребности личности.
The relationship between the basic concepts of Maslow’s theory and practice of building educational and informational environment based on the needs of the individual is considered.
Рассмотрена взаимосвязь между основными постулатами теории Маслоу и практикой построения образовательно-информационной среды, ориентированной на потребности личности.
The relationship between the basic concepts of Maslow’s theory and practice of building educational and informational environment based on the needs of the individual is considered.
Опис
Ключові слова
фахівець, середовище, самоактуалізація, специалист, среда, самоактуализация, proficient, environment, self-actualization
Бібліографічний опис
Жолобов О. В. Деякі аспекти мотивації суб’єктів навчально-виховного процесу в контексті формування сучасного освітньо-інформаційного середовища / О. В. Жолобов // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск СXIV (114). – С. 83-89
