Публікація: Особливості викладання шкільного курсу математики у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Качан, Т.В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
Вивчення шкільного курсу математики у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації вимагає певного підходу
щодо урахування специфіки майбутньої спеціальності. Разом з тим, проведення ДПА з
математики вимагає вивчення відповідно до Державного стандарту. Формування математичної
компетентності у студентів ВНЗ – одна з найважливіших умов вивчення математики.
The study of school mathematics in the I-II levels of accreditation requires a specific approach to accounting for the specifics of the future profession. At the same time, holding the GIA in mathematics requires a study accordingly the state standard. One of the most important conditions for learning mathematics is formation of mathematical competence among university students
The study of school mathematics in the I-II levels of accreditation requires a specific approach to accounting for the specifics of the future profession. At the same time, holding the GIA in mathematics requires a study accordingly the state standard. One of the most important conditions for learning mathematics is formation of mathematical competence among university students
Опис
Ключові слова
державний стандарт, шкільний курс математики, напрям навчання, математична компетентність, State standard, high-school mathematics, the direction of the study, mathematical competence
Бібліографічний опис
Качан Т.В. Особливості викладання шкільного курсу математики у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / Т.В. Качан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 42 : збірник наукових праць / за заг. ред. проф. В.Д. Cиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – C. 101-104
