Публікація:
Особливості викладання шкільного курсу математики у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Качан, Т.В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Вивчення шкільного курсу математики у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації вимагає певного підходу щодо урахування специфіки майбутньої спеціальності. Разом з тим, проведення ДПА з математики вимагає вивчення відповідно до Державного стандарту. Формування математичної компетентності у студентів ВНЗ – одна з найважливіших умов вивчення математики.
The study of school mathematics in the I-II levels of accreditation requires a specific approach to accounting for the specifics of the future profession. At the same time, holding the GIA in mathematics requires a study accordingly the state standard. One of the most important conditions for learning mathematics is formation of mathematical competence among university students

Опис

Ключові слова

державний стандарт, шкільний курс математики, напрям навчання, математична компетентність, State standard, high-school mathematics, the direction of the study, mathematical competence

Бібліографічний опис

Качан Т.В. Особливості викладання шкільного курсу математики у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / Т.В. Качан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 42 : збірник наукових праць / за заг. ред. проф. В.Д. Cиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – C. 101-104

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By