Публікація: До проблеми інтеграції знань в процесі підготовки логопедів
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Резвіна, Л. І.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
В статті визначається проблема інтеграції медико-біологічних та психолого-педагогічних знань в
професійній діяльності майбутніх логопедів.
В статье определяется проблема интеграции медико-биологических и психолого-педагогических знаний в профессиональной деятельности будущих логопедов.
In the article the problem of integration of medical, biological, psychological and pedagogical knowledge is determined in professional activity of future speech therapists.
В статье определяется проблема интеграции медико-биологических и психолого-педагогических знаний в профессиональной деятельности будущих логопедов.
In the article the problem of integration of medical, biological, psychological and pedagogical knowledge is determined in professional activity of future speech therapists.
Опис
Ключові слова
компоненти педагогічної діяльності, інтеграції, способи формування інтегративної системи знань у логопедів, компоненты педагогической деятельности, интеграции, способы формирования интегративной системы знаний у логопедов, components of pedagogical activity, integration, methods of forming of the system integration of knowledge for speech therapists
Бібліографічний опис
Резвіна, Л І. До проблеми інтеграції знань в процесі підготовки логопедів / Л. І. Резвіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 158-160.
