Публікація: Фетишизаця патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Хоменко, Гліб Володимирович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті запропоновано авторське бачення процесів миробудівництва у вищій освіті, а саме фетишизації патріотизму. Також показано, що дійсний (креативний) патріотизм потребує високої інтелектуальної та моральної культури особистості. Особлива увага приділена викладачам університетів, які мають не лише забезпечувати освітній процес, а й формувати громадянську відповідальність. Саме такі викладачі мають зростити нові покоління громадян, які поєднують любов до батьківщини з повагою до загальнолюдських цінностей.
In the article proposed the author's vision of peacebuilding processes in higher education, namely fetishization of patriotism. The article shows that real (creative) patriotism requires a high intellectual and moral culture of the personality. Special attention is paid to university teachers, who must not only provide the educational process, but also form civic responsibility. Exactly such teachers have to grow new generations of citizens who combine love for the homeland with respect for general human values.
In the article proposed the author's vision of peacebuilding processes in higher education, namely fetishization of patriotism. The article shows that real (creative) patriotism requires a high intellectual and moral culture of the personality. Special attention is paid to university teachers, who must not only provide the educational process, but also form civic responsibility. Exactly such teachers have to grow new generations of citizens who combine love for the homeland with respect for general human values.
Опис
Ключові слова
патріотизм, національна ідентичність, вища освіта, університет, миробудівництво, patriotism, national identity, higher education, university, peacebuilding
Бібліографічний опис
Хоменко, Г. Фетишизаця патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти / Г. Хоменко // Вища освіта України. – 2020. - № 3. – С. 56-64. - DOI 10.31392/NPU-VOV.2020.3(78).07
