Публікація:
Принцип крос-культурного діалогізму як одна з основ гуманізації змісту мовної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Дороз, В. Ф.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються можливості становлення діалогічного мислення особистості у предметному полі мовної освіти. Вважаючи останнє необхідною складовою сучасної гуманітарної освіти, автор акцентує увагу на принципі діалогу як методологічній засаді, що сприяє становленню діалогового мислення особистості.
The article examines the possible ways of forming the dialogical thinking in the subject field of language study. Regarding language as a key component of humanitarian education, the author makes an emphasizes on dialogical principle as a methodological ground, which further formation of the dialogical thinking of a personality.

Опис

Ключові слова

принцип діалогізму, інтеркультурність освітнього процесу, національна самосвідомість, толерантність, соціокультурний компонент навчання, dialogical principle, intercultural approach, self-consciousness, tolerance, sociocultural component of teaching

Бібліографічний опис

Дороз В. Ф. Принцип крос-культурного діалогізму як одна з основ гуманізації змісту мовної освіти / В. Ф. Дороз // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 8. Філологічні науки (мовознавство і літературознавство) : Збірник наукових праць / Відп. ред. Л. І. Мацько. – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – Вип. 3 : До 175-річчя НПУ ім. М. П. Драгоманова. – С. 274-281

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By