Публікація:
Психологічні умови формування готовності до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Герасіна, Світлана Вікторівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У дисертаційній роботі представлено теоретичне узагальнення та експериментальне дослідження проблеми формування психологічної готовності до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів, що здійснювалося в напрямі визначення психологічних умов формування, структурних компонентів, критеріїв, показників та рівнів розвитку готовності до праці. Доведено, що формування готовності до трудової діяльності учнів як майбутніх фахівців відбувається в умовах розвитку їх особистісної спрямованості на здобуття робітничої професії, активізації когнітивної компетентності, ділової контактності на засадах соціально-комунікативної активності та почутті самоповаги і власної гідності через удосконалення мотиваційного, когнітивного, комунікативного та емоційного структурних компонентів; оптимізації розвитку особистісних детермінант, таких як професійні інтереси, прагнення до трудової самореалізації, фахова компетентність, соціально-трудова комунікабельність та емоційно-ціннісні орієнтації особистості майбутнього робітника; упровадженням спеціально розробленої експериментальної програми «Формування готовності до трудової діяльності учнів ПТНЗ».
The dissertation deals with the theoretic(al) generalization and the experimental research of the problem of formation of readiness for the labor activity of students of vocational schools concerning the determination of psychological conditions of formation, structural components, criteria, indexes and levels of development of readiness for labor. The formation of psychological readiness for labor activity of students as future specialists is in the conditions of development of their personal direction to obtaining of labor profession, activization of cognitive competence, business sociability on the ground of social communicative activity and sense of self-esteem and dignity by improvement of motivational, cognitive, communicative and emotional structural components; the optimization of the development of personal determinants such as vocational interest, aspiration for labor realization, professional competence, social labor sociability and emotional value orientation of personality of future worker; introduction of the special developed experimental program “Formation of readiness for labor activity of students of vocational schools”.

Опис

Ключові слова

готовність до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів, психологічні умови формування готовності до праці, професійна самореалізація, особистісні детермінанти готовності до трудової діяльності, структурні компоненти готовності, особистісно-професійна спрямованість, когнітивна компетентність, ділова контактність, емоційно-ціннісне почуття самоповаги, psychological readiness for labor activity of students of vocational schools, psychological conditions of formation of readiness for labor, professional self-actualization, personal determinants of readiness for labor activity, structural components of readiness, cognitive competence, business sociability, emotional value sense of self-esteem

Бібліографічний опис

Герасіна, Світлана Вікторівна. Психологічні умови формування готовності до трудової діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Герасіна Світлана Вікторівна ; наук. керівник Побірченко Неоніла Антонівна ; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. - Переяслав-Хмельницький, 2009. - 270 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By