Публікація: Теорія і практика розглядання наукових понять та використання методу моделювання: аналіз деяких особливостей викладання нового навчального матеріалу
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Доля, Ю.В.
Смоленський, С.М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
Статтю присвячено деяким аспектам проблеми викладання нового матеріалу. Основну увагу приділено аналізу особливостей розглядання наукових понять та використанню методу моделювання задля підвищення ефективності засвоєння нової інформації.
Статья посвящена некоторым аспектам проблемы преподавания нового материала. Основное внимание уделено анализу особенностей рассмотрения научных понятий и применению метода моделирования для повышения эффективности усвоения новой информации.
The article deals with some problems of new material teaching. Much attention is given to analysis of peculiarities of science notions consideration and application of modeling method to enhancing the efficiency of new information mastering.
Статья посвящена некоторым аспектам проблемы преподавания нового материала. Основное внимание уделено анализу особенностей рассмотрения научных понятий и применению метода моделирования для повышения эффективности усвоения новой информации.
The article deals with some problems of new material teaching. Much attention is given to analysis of peculiarities of science notions consideration and application of modeling method to enhancing the efficiency of new information mastering.
Опис
Ключові слова
викладач, модель, дослідження, преподаватель, модель, исследование, teacher, model, investigation
Бібліографічний опис
Доля Ю.В. Теорія і практика розглядання наукових понять та використання методу моделювання: аналіз деяких особливостей викладання нового навчального матеріалу / Ю. В. Доля, С. М. Смоленський // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і
практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені
М.П.Драгоманова, 2011. - C. 190-193.
