Publication: Теорія і практика розглядання наукових понять та використання методу моделювання: аналіз деяких особливостей викладання нового навчального матеріалу
Loading...
Files
Date
Authors
Доля, Ю.В.
Смоленський, С.М.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Abstract
Статтю присвячено деяким аспектам проблеми викладання нового матеріалу. Основну увагу приділено аналізу особливостей розглядання наукових понять та використанню методу моделювання задля підвищення ефективності засвоєння нової інформації.
Статья посвящена некоторым аспектам проблемы преподавания нового материала. Основное внимание уделено анализу особенностей рассмотрения научных понятий и применению метода моделирования для повышения эффективности усвоения новой информации.
The article deals with some problems of new material teaching. Much attention is given to analysis of peculiarities of science notions consideration and application of modeling method to enhancing the efficiency of new information mastering.
Статья посвящена некоторым аспектам проблемы преподавания нового материала. Основное внимание уделено анализу особенностей рассмотрения научных понятий и применению метода моделирования для повышения эффективности усвоения новой информации.
The article deals with some problems of new material teaching. Much attention is given to analysis of peculiarities of science notions consideration and application of modeling method to enhancing the efficiency of new information mastering.
Description
Keywords
викладач, модель, дослідження, преподаватель, модель, исследование, teacher, model, investigation
Citation
Доля Ю.В. Теорія і практика розглядання наукових понять та використання методу моделювання: аналіз деяких особливостей викладання нового навчального матеріалу / Ю. В. Доля, С. М. Смоленський // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і
практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені
М.П.Драгоманова, 2011. - C. 190-193.