Публікація:
Логіко-семіотичне моделювання педагогічних афоризмів в англійській, італійській та українській мовах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Сорочинська, Ірина Русланівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У дисертації розроблено новий логіко-семіотичний підхід до моделювання педагогічних афоризмів (ПА) у неблизькоспоріднених мовах, тобто побудови логіко-семіотичних моделей (ЛСМ) ПА в англійській, італійській та українській мовах. Визначено спільні та відмінні ЛСМ у трьох досліджуваних мовах.
The thesis offers a new logical and semiotic approach to modelling of pedagogical aphorisms (PAs) in far-related languages, i.e. to building logical and semiotic models (LSMs) of PAs in English, Italian, and Ukrainian. Common and specific LSM were identified in the three studied languages.

Опис

Ключові слова

логіко-семіотичне моделювання, педагогічний афоризм, концепт ПЕДАГОГІКА, концепт УЧИТЕЛЬ, логіко-семіотична модель (ЛСМ), логічний оператор, таксономічна ЛСМ, компаративна ЛСМ, предметна ЛСМ, посесивна ЛСМ, акціональна ЛСМ, logical and semiotic modelling, pedagogical aphorism, concept PEDAGOGY, concept TEACHER, logical and semiotic model (LSM), logical operator, taxonomic LSM, comparative LSM, notional LSM, possessive LSM, actional LSM

Бібліографічний опис

Сорочинська, Ірина Русланівна. Логіко-семіотичне моделювання педагогічних афоризмів в англійській, італійській та українській мовах : дис. ... докт. філос. : 035 Філологія ; 03 Гуманітарні науки / Сорочинська Ірина Русланівна ; наук. керівник Леміш Наталія Євгенівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 306 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By