Публікація: Освітня парадигма екобезпечного розвитку трансформаційного суспільства
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Попова, Інна Вадимівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
В дисертації розкрито концептуалізацію екобезпечного розвитку трансформаційного суспільства, проаналізовано теоретико-методологічні засади екобезпечного розвитку трансформаційного суспільства; представлено концептуалізацію освітньої парадигми екобезпечного розвитку трансформаційного суспільства у проблемному полі модернізації освіти ХХІ століття; розроблено екологічні стандарти розвитку освіти трансформаційного суспільства в контексті компаративного аналізу та імплементації зарубіжного досвіду екобезпечної освіти у вітчизняний освітній простір; виявлено освітньо-культурні виміри та механізми інформаційного забезпечення екобезпечного розвитку трансформаційного суспільства та організаційноправові засади екобезпечного розвитку трансформаційного суспільства. В дисертації проаналізовано чинники детермінації трансформаційного суспільства та розроблено понятійно-категоріальний апарат трансформаційного суспільства середовища екобезпечного сталого розвитку; на основі обраного методологічного інструментарію визначено методологічні засади екобезпечного розвитку трансформаційного суспільства та виявлено специфіку екологічної проблематики в індустріальному суспільств, її вплив на формування освітньої парадигми екобезпечного розвитку; розкрито місце і роль екологізації освітнього процесу як головне завдання модернізації освіти ХХІ століття.
The conceptualization of ecosafety development of transformational society was disclosed in the dissertation. For this purpose theoretical and methodological foundations of ecosafety development of transformational society were analyzed; author presented a conceptualization of educational paradigm of ecosafety development of transformational society in the troubled field of education modernization of XXI century; it was developed the environmental standards of education of transformational society in the context of comparative analysis and implementation of international experience of ecosafety education in the domestic educational space; it was found the educational and cultural measurements and mechanisms of information provision of ecosafety development of transformational society and organizational and legal principles of ecosafety development of transformational society.
The conceptualization of ecosafety development of transformational society was disclosed in the dissertation. For this purpose theoretical and methodological foundations of ecosafety development of transformational society were analyzed; author presented a conceptualization of educational paradigm of ecosafety development of transformational society in the troubled field of education modernization of XXI century; it was developed the environmental standards of education of transformational society in the context of comparative analysis and implementation of international experience of ecosafety education in the domestic educational space; it was found the educational and cultural measurements and mechanisms of information provision of ecosafety development of transformational society and organizational and legal principles of ecosafety development of transformational society.
Опис
Ключові слова
освітня парадигма, екобезпечний розвиток, екологічна освіта, трансформаційне суспільство, модернізація екологічної освіти, екологічні стандарти, механізми інформаційного забезпечення, екобезпечний сталий розвиток, екологічне виховання, екологічна культура, міжнародні освітні стандарти, культура екобезпечного сталого розвитку, екологічне право, екобезпечна політика, educational paradigm, ecosafety development, ecological (environmental) education, transformational society, modernization of environmental education, environmental standards, mechanisms of information provision, ecosafety sustainable development, ecological education, ecological culture, international educational standards, culture of ecosafety sustainable development, environmental law, ecosafety policy
Бібліографічний опис
Попова, Інна Вадимівна. Освітня парадигма екобезпечного розвитку трансформаційного суспільства : дис. ... докт. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Попова Інна Вадимівна ; наук. консультант Андрущенко Віктор Петрович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 425 с.
