Публікація:
Суб’єктно-особистісна готовність корекційного педагога до виховання дітей з аутизмом

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Сайко, Христина Ярославівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У дисертації визначено теоритичні підходи та здійснено експериментальне дослідження проблеми суб’єктно-особистісної готовності корекційних педагогів до виховання дітей із аутизмом. Автором обґрунтована і представлена теоретична модель, за якою розроблена та впроваджена програма розвитку суб’єктно-особистісної готовності корекційного педагога, який працює з дітьми із аутизмом, що складається із таких компонентів: мотиваційного (професійна компетентність, саморозвиток, розвиток, самовизначення, самоконтроль); когнітивного (професійна компетентність, інтелектуальна особистісна автономія, ідентифікація еталонна, ідентифікація за результатом, наявність власного інтелектуально-професійного особистісного поля, стабільність, реагування за викликом, інтеграція стилів життя); емоційно-вольового (емпатія, позитивне ставлення до дитини, інтелектуальний аналіз емоцій, саморегуляція).
In dissertation theoretical approaches are certain and experimental research of problem of subject-personality readiness of correction teachers is carried out to education of children with autism. By an author a reasonable and presented psychological model after that is worked out and the inculcated program development of subject-personality readiness of correction teacher that works with children with autism, that consists of next components: motivational (professional competence, self development, development, self-determination, self-control); cognitive (professional competence, intellectual personality autonomy, authentication standard, authentication after a result, presence of the own intellectually professional personality field, stability, reacting on a call, integration of lifestyles); emotionally-volitional (empathy, positive attitude toward a child, intellectual analysis of emotions, self-regulation).

Опис

Ключові слова

аутичні діти, корекційні педагоги, суб’єктно-особистісна готовність, мотиваційний, когнітивний, емоційно-вольовий компоненти, психологічна модель, програма розвитку суб’єктно-особистісної готовності корекційних педагогів до виховання дітей з аутизмом, autism children, correction teachers, subject-personality readiness, motivational, cognitive, emotionally-volition components, psychological model and program of development of subject-personality, the program of development of subject-personality readiness of correction teachers is to education of children with autism

Бібліографічний опис

Сайко, Христина Ярославівна. Суб’єктно-особистісна готовність корекційного педагога до виховання дітей з аутизмом : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Сайко Христина Ярославівна ; наук. кер. Шульженко Діна Іванівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 265 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By