Публікація:
Розвиток креативності підлітків на інтегрованих уроках музики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Терещенко, Світлана Веніамінівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У дисертації представлено теоретичне узагальнення та нове розв’язання проблеми розвитку креативності підлітків на інтегрованих уроках музики. Спираючись на аналіз філософської, науково-методичної, педагогічної, мистецтвознавчої літератури, розкрито стан проблеми творчого розвитку особистості школяра-підлітка засобами мистецтва в гуманітарно-педагогічному знанні. Наголошується, що в психологічній, педагогічній та мистецькій галузях науковці приділяють значну увагу особистості дитини, розвиток якої передбачає реалізацію її здібностей та вподобань у творчій діяльності, що постає передумовою формування креативних якостей та акцентують на важливій ролі мистецтва в розвитку особистості підлітка. Однією з визначальних психолого-педагогічних позицій проаналізованих наукових праць є виокремлення ідеї про те, що самовираження у творчості є життєво необхідною характеристикою особистості і має стати цілеспрямованим предметом педагогічної підтримки творчого розвитку підлітків поза рівнем їх загальних здібностей у закладах загальної середньої освіти.
There is a theoretical summarizing and new solution to the problem of creativity development of teenagers at integrated music lessons in this dissertation. With the help of analyzing philosophical, scientifically, methodological, pedagogical, art literature we discovered the stage of the problem of creative development of a teenage student’s personality by the means of art in a pedagogical-humanistic knowledge. In psychological, pedagogical and art ranch scientists pay much attention on student personality, whose development means the expression of his capacities and preferences in creative activity, which is a background to formation of creative abilities and accentuate on the great role of art in the development of teenagers personality.

Опис

Ключові слова

особистість підлітка, креативність, креативна компетентність, інтегровані уроки музики, організаційно-методична модель, евристичне художньо-освітнє середовище, педагогічні умови, методи і методичні прийоми, дидактичні та технічні засоби, діагностично-розвивальний комплекс методик, teenagers’ creativity, creative competency, integrated music lessons, organizational methodological model, heuristic art-educational environment, pedagogical conditions, creativity methods, didactic and technical tools, a diagnostic complex of psychological and pedagogical techniques

Бібліографічний опис

Терещенко, Світлана Веніамінівна. Розвиток креативності підлітків на інтегрованих уроках музики : дис. ... канд. пед.наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Терещенко Світлана Веніамінівна ; наук. керівник Сегеда Наталя Анатоліївна ; Міністерство освіти і науки України, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. - Київ, 2018. - 250 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By