Публікація:
Обгрунтування актуальності впровадження компетентнісного підходу на уроках професійно-трудового навчання в допоміжній школі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Товстоган, В. С.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статті обгрунтовується нагальність упровадження компетентнісного підходу в систему професійно-трудового навчання в допоміжних школах. Визначені критерії та рівні сформованості професійно-трудової компетентності на рівні знань, умінь і навичок в учнів цих шкіл.
В статье обосновывается необходимость введения компетентносного подхода к системе профессинально-трудового обучения во вспомогательной школе. Определены критерии и уровни сформированности профессионально-трудовой компетентности в учащихся этих школ.
Thesis is devoted to topical problem of formation of social competence of disabled students by means of project activity. On the basis of theoretical analysis of socialization process it was highlighted the main approaches to definition of social competence.

Опис

Ключові слова

компетенції, професійно-трудова компетентність, реальна трудова діяльність, компетенции, профессионально-трудовая компетентность, реальная трудовая деятельность, competence, professional competence, actual labour activity conscious choice of activity

Бібліографічний опис

Товстоган, В. С. Обгрунтування актуальності впровадження компетентнісного підходу на уроках професійно-трудового навчання в допоміжній школі / В. С. Товстоган // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 204-207.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By