Публікація: Символ символістів як філософська основа кінотеорії
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Кирилова, О. О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Стаття являє собою перше в культурології та філософії кіно обґрунтування теорії кіно, яка базується на теорії символізму (літературного, філософського й мистецького) межі ХІХ — початку ХХ століть. Символ символістів як основа даної теорії кладе в її основу такі характеристики як незводимість до образу, діахронність та монтажний принцип, трансцендування — їх розглянуто у статті.
Статья представляет собой первое в культурологии и в философии кино обоснование теории кино, основанной на теории символизма (литературного, философского, художественного) рубежа ХІХ — начала ХХ вв. Символ символистов как основа кинотеории кладет в ее основу такие характеристики, как несводимость к образу, диахронность и монтажный принцип, трансцендирование — эти принципы рассмотрены в статье.
The article is the first articulation of the Symbolist film theory in the Philosophy of film and in Cultural research. This film theory is based on philosophical, literary, visual-art-related symbolism of the period of fin de sciecle (XIX-XX c.) The symbol of symbolists as a basis for new film theory is defined by such traits as non-correspondence to the mere image (cinematic), diachronic dimension and ability to editing and fixing, transcendence.
Статья представляет собой первое в культурологии и в философии кино обоснование теории кино, основанной на теории символизма (литературного, философского, художественного) рубежа ХІХ — начала ХХ вв. Символ символистов как основа кинотеории кладет в ее основу такие характеристики, как несводимость к образу, диахронность и монтажный принцип, трансцендирование — эти принципы рассмотрены в статье.
The article is the first articulation of the Symbolist film theory in the Philosophy of film and in Cultural research. This film theory is based on philosophical, literary, visual-art-related symbolism of the period of fin de sciecle (XIX-XX c.) The symbol of symbolists as a basis for new film theory is defined by such traits as non-correspondence to the mere image (cinematic), diachronic dimension and ability to editing and fixing, transcendence.
Опис
Ключові слова
символ, символізм, образ-рух, образ-межа, spectre, монтаж, "кіно модерну", Ens Realissimus, дифузність, символизм, образ-движение, образ-предел, "кино модерна", диффузность, symbol, symbolism, image-movement, image-border, editing, art nouveau cinema, diffusion
Бібліографічний опис
Кирилова, О. О. Символ символістів як філософська основа кінотеорії / О. О. Кирилова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 36(49). - С. 37-46.
