Публікація:
Педагогічні умови забезпечення соціально-правового захисту старшокласників

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Агаркова, Наталія Іванівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Дисертацію присвячено дослідженню проблеми забезпечення соціальноправового захисту старшокласників в умовах загальноосвітньої школи. У результаті аналізу історичного та педагогічного досвіду визначено передумови соціально-правового захисту дітей у сучасній Україні; розкриваються особливості та основні завдання соціально-правового захисту сучасного дитинства; проаналізовано чинну нормативно-правову базу у цій сфері.
The dissertation is devoted to research on a problem of provision oi High school students social right protection in comprehensive school. As a result oi the analysis of historical, legislative and pedagogical experience the preconditions of social right protection of children in modem Ukraine are determined; specifics and basic objectives of contemporary Ukraine’s children are revealed; operating legislative norms regulating the sphere are analyzed. Social and pedagogical condition of contemporary comprehensive high school students’ rights provision are theoretically grounded and experimentally tested.

Опис

Ключові слова

соціальні права дитини, правова культура, правосвідомість, соціально-правове виховання, соціально-правова освіта, соціально-правовий захист дітей, соціально-педагогічні умови, social right of the child, Right culture, Right consciousness, social right training, social right education, social right protection of children, social right conditions

Бібліографічний опис

Агаркова, Наталія Іванівна. Педагогічні умови забезпечення соціально-правового захисту старшокласників : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Агаркова Наталія Іванівна ; наук. керівник Капська Алла Йосипівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2003. – 231 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By