Публікація: Можливості використання результатів діагностування студентів вищих технічних навчальних закладів
Вантажиться...
Дата
Автори
Растопчина, О.М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
Представлено аналіз психолого-педагогічної літератури щодо застосування діагностування
студентів вищих навчальних закладів. Виявлено особливості застосування та можливості
використання результатів діагностики студентів у навчально-виховній роботі педагогами ВНЗ. А також досліджені причини не об’єктивного діагностування студентів і не достатнього його застосування у навчально-виховному процесі ВНЗ.
The article presents the analysis of psychological and educational literature on the use of diagnostic university students. It was discovered the features and application possibilities of using diagnostic results of students in the educational work of the university teachers. And also, the reasons of students’ not objective diagnosis and its insufficient usage in the educational process of the university were examined.
The article presents the analysis of psychological and educational literature on the use of diagnostic university students. It was discovered the features and application possibilities of using diagnostic results of students in the educational work of the university teachers. And also, the reasons of students’ not objective diagnosis and its insufficient usage in the educational process of the university were examined.
Опис
Ключові слова
діагностування студентів, результати діагностики, студенти, diagnosing students, diagnostic results, students
Бібліографічний опис
Растопчина О.М. Можливості використання результатів діагностування студентів вищих технічних навчальних закладів / О.М. Растопчина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 42 : збірник наукових праць / за заг. ред. проф. В.Д. Cиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – C. 225-229
