Публікація: Вихідні лінгводидактичні позиції у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії
Вантажиться...
Дата
Автори
Антончук, О. М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М.П. Драгоманова
Анотація
Стаття містить аналіз вихідних лінгводидактичних позицій у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії,
критеріїв добору вправ відповідно до складності тієї чи тієї теми, етапу формування орфографічної навички.
Multiplied repetitions during the proceess of fulfiling the exercises are directed on perfection of the pupils self-work. The most important condition of speling skills formation is the step-to-step procedure. Every kind of the lesson requires the definite structure of didactic stock.
Multiplied repetitions during the proceess of fulfiling the exercises are directed on perfection of the pupils self-work. The most important condition of speling skills formation is the step-to-step procedure. Every kind of the lesson requires the definite structure of didactic stock.
Опис
Ключові слова
вправа, метод вправ, завдання, орфографічне правило, orphography, method of exercising, signs of orphography, exercise
Бібліографічний опис
Антончук О. М. Вихідні лінгводидактичні позиції у застосуванні методу вправ на уроках вивчення орфографії / О. М. Антончук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10. Проблеми граматики і лексикології української мови: Збірник наукових праць / Відп. редактор М. Я. Плющ. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – Випуск 5. – С. 252-254.
