Публікація:
Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Жукова, Г. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

"Видавництво "Гілея"'

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Основними принципами позаакадемічної освіти, відповідно досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених та українських державних програм є: орієнтація навчання на задоволення актуальних потреб його суб'єктів; зв'язок з практикою, який проявляється в спрямованості на здобуття життєвих навичок і підготовку до активної участі в житті суспільства; наявність мобільних гнучких програм, індивідуальних освітніх стратегій, спрямованих на вираження, прийняття і повагу індивідуальних особливостей. Фунда-ментом позаакадемічної освіти є діяльнісна парадигма, яка висуває в якості головної мети розвиток особистості учня на основі освоєння універсальних способів діяльності, подолання консервативних відносин в освіті, зростання креативності, орієнтованої на інновації.
The main principles of non-academic education, respectively, of research of domestic and foreign scientists and Ukrainian state programs are: orientation of training to meet the actual needs of its subjects; communication with practice is manifested in the focus on learning life skills and preparation for active participation in society; availability of mobile flexible programs, individual educational strategies aimed at expressing, accepting and respecting individual characteristics. The foundation of non-academic education is an activity paradigm, which protests as a main goal the development of the student's personality through the development of universal ways of working, overcoming conservative relations in education, and creativity-oriented innovation.

Опис

Ключові слова

позаакадемічна освіта, філософське освоєння світу, non-academic education, philosophical development of the world

Бібліографічний опис

Жукова, Г. В. Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності = Non-academic education – a new philosophy of educational acnivity / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2018. – Вип. 8 (9-10) : філософські науки. – С. 71-79.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By