Публікація:
Реалізація демократичних ідеалів Просвітництва в системі освіти дорослих Німеччини

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Яценко, Олена Дмитрівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статті аналізується значення та доцільність освіти дорослих з огляду на сучасну соціокультурну ситуацію, процеси глобалізації та запити ринку праці на національному та світовому рівні. Послідовно обґрунтовується думка про важливу роль освіти дорослих як шляху реалізації просвітницьких ідеалів демократії та лібералізму. На прикладі системи освіти дорослих Німеччини доведено ефективність такої навчальної діяльності для розв’язання широкого спектру нагальних проблем як окремої особистості, так і спільноти, суспільства в цілому.
The article analyzes the importance and feasibility of adult education in view of the current socio-cultural situation, globalization processes and labor market demands at the national and global levels. The idea of the important role of adult education as a way of realizing the Enlightenment ideals of democracy and liberalism is consistently substantiated. The example of the adult education system in Germany proves the effectiveness of such learning activities to solve a wide range of contemporary problems of the individual and the community, society as a whole.

Опис

Ключові слова

демократія, освіта дорослих, цінність, інклюзія, згуртованість, democracy, adult education, value, inclusion, cohesion

Бібліографічний опис

Яценко, О. Д. Реалізація демократичних ідеалів просвітництва в системі освіти дорослих Німеччини / О. Д. Яценко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 186-190.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By