Публікація:
Особливості дотеоретичних уявлень про значення фразеологізмів та їх представленість в імпресивному та експресивному словнику молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Махукова, Т. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статті здійснюється аналіз дій та операцій з фразеологізмами при виконанні діагностичних завдань дітьми молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення.
В статье осуществляется анализ действий и операций с фразеологизмами при выполнении диагностических заданий учениками младшего школьного возраста с тяжелыми нарушениями речи.
The article carried out an analysis of actions and operations with idioms while performing diagnostic tasks by junior school age children with heavy infrigements of speech.

Опис

Ключові слова

дотеоретичні уявлення про фразеологізм, критерії оцінювання умінь, рівні сформованості знань та умінь, дотеоретические представления о фразеологизме, критерии оценивания знаний и умений, уровни сформированности знаний и умений, pre-theoretical notion about an idiom, criteria for assessing of knowledge level and skills, the levels of knowledge and skills formation

Бібліографічний опис

Махукова, Т. В. Особливості дотеоретичних уявлень про значення фразеологізмів та їх представленість в імпресивному та експресивному словнику молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Т. В. Махукова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 16. – С. 132-137.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By