Публікація: Педагогічний азимут та світоглядні горизонти філософії музики
Вантажиться...
Дата
Автори
Тарапата-Більченко, Лідія
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
Стаття експонує авторський досвід
впровадження філософії музики в систему
музично-педагогічної освіти, конкретизує світоглядний потенціал філософсько-музичної
епістеми та дидактичні основи її педагогічної
інтерпретації.
Статья экспонирует авторский опыт внедрения философии музыки в систему музыкально-педагогического образования, конкретизирует мировоззренческий потенциал философско-музыкальной эпистемы и дидактические основания ее педагогической интерпретации.
The article exposes author`s implementation experience of philosophy of music into musical pedagogical education system. The author concretizes the worldview potential of music-philosophy episteme and didactical basics of its pedagogical interpretation.
Статья экспонирует авторский опыт внедрения философии музыки в систему музыкально-педагогического образования, конкретизирует мировоззренческий потенциал философско-музыкальной эпистемы и дидактические основания ее педагогической интерпретации.
The article exposes author`s implementation experience of philosophy of music into musical pedagogical education system. The author concretizes the worldview potential of music-philosophy episteme and didactical basics of its pedagogical interpretation.
Опис
Ключові слова
музика, музичне мистецтво, музична освіта, музыка, музыкальное искусство, музыкальное образование, music, musician art, musical education
Бібліографічний опис
Лідія Тарапата-Більченко Педагогічний азимут та світоглядні горизонти філософії музики / Тарапата-Більченко Лідія // Філософія освіти: наук. часопис. – 2011. – № 1-2 / Iн-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 390-398
