Публікація:
Формування у майбутніх учителів готовності до проектування виховної діяльності з молодшими школярами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Тесленко, Т. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розкрито сутність і зміст поняття "формування у майбутніх учителів готовності до проектування виховної діяльності з молодшими школярами" , визначено педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів допроектування виховної діяльності з молодшими школярами.
В статье раскрыты сущность и содержание понятия " формирования у будущих учителей готовности к проектированию воспитательной деятельности с младшими школьниками" и определены педагогические условия эффективной подготовки будущих учителей к проектированию воспитательной деятельности с младшими школьниками.
The article reveals the essence and meaning of "preparing future elementary school teacher to work with younger students with educational activity" Pedagogical conditions of effective preparation of future teachers to work with students with educational activity.

Опис

Ключові слова

проектування, проективна діяльність вчителя, педагогічні умови, готовність студентів до проектування виховної діяльності з молодшими школярами, проектирование, проективная деятельность учителя, педагогические условия, готовность студентов к проектированию воспитательной деятельности с младшими школьниками, educational activity, projective activity of the teacher, readiness of students to work with students of educational activity

Бібліографічний опис

Тесленко, Т. В. Формування у майбутніх учителів готовності до проектування виховної діяльності з молодшими школярами / Т. В. Тесленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. − Вип. 29. − С. 107-113.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By