Публікація: Пропедевтика сприйняття понять "інваріант” та "напівінваріант” при наданні математичної освіти молодшим спеціалістам комп'ютерно-орієнтовних спеціальностей (ВНЗ I-II рівнів акредитації)
Вантажиться...
Дата
Автори
Лещинський, О.
Тихонова, В.
Бохонова, Т.
Томащук, О.
Гроза, В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Розглянута система пропедевтичних вправ початкового сприйняття понять “інваріант” та
“напівінваріант”. Пропонується застосування цієї системи в процесі викладання дисципліни
“Математика” молодшим спеціалістам комп’ютерно-орієнтовних спеціальностей, на відміну від
існуючої на сьогодні думки, що цей матеріал доцільно використовувати в процесі підготовки
школярів до участі в математичних олімпіадах.
Рассмотрена система пропедевтических упражнений начального восприятия понятий “инвариант” и “полуинвариант”. Предлагаеться применение этой системы в процессе преподавания дисциплины “Математика” младшим специалистам компьютерно-ориентированных специальностей, в отличие от существующего сегодня мнения, что этот материал целесообразно использовать в процессе подготовки школьников к участию в математических олимпиадах.
A system of propaedeutic exercises of preliminary perception of concepts “invariant” and “semiinvariant” has been considered. This system is proposed for application within studying the discipline “Mathematics” for students of computer-oriented specialties, as against the opinion that this material is advisable for applying in preparing pupils to mathematical Olympiads.
Рассмотрена система пропедевтических упражнений начального восприятия понятий “инвариант” и “полуинвариант”. Предлагаеться применение этой системы в процессе преподавания дисциплины “Математика” младшим специалистам компьютерно-ориентированных специальностей, в отличие от существующего сегодня мнения, что этот материал целесообразно использовать в процессе подготовки школьников к участию в математических олимпиадах.
A system of propaedeutic exercises of preliminary perception of concepts “invariant” and “semiinvariant” has been considered. This system is proposed for application within studying the discipline “Mathematics” for students of computer-oriented specialties, as against the opinion that this material is advisable for applying in preparing pupils to mathematical Olympiads.
Опис
Ключові слова
інваріант, напівінваріант, инвариант, полуинвариант, invariant, semi-invariant
Бібліографічний опис
Пропедевтика сприйняття понять "інваріант” та "напівінваріант” пр наданні математичної освіти молодшим спеціалістам комп'ютерно-орієнтовних спеціальностей (ВНЗ I-II рівнів акредитації) / О. Лещинський, В. Тихонова, Т. Бохонова, О. Томащук , В. Гроза // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16. – C. 83-89.
