Публікація:
Advertising and Society

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Pet’ko, Lyudmila
Sovenko, Julia

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Praha : Publishing House «Education and Science» s.r.o.

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

The article deals with the nature and role of advertising at the present stage of development of society.
У статті описано роль реклами у сучасному суспільстві

Опис

1. Advertising [Web site]. – Access mode: http://en.wikipedia.org/wiki/Advertising 2. Economies of scale [Web site]. – Access mode: http://en.wikipedia.org/wiki/Economies_of_scale 3. Economies of Scale Definition [Web site]. – Access mode: http://www.linfo.org/economies_of_scale.html 4. Shalev M.E. Asbjornsen S. / Electronic Reverse Auctions and the Public Sector – Factors of Success // Journal of Public Procurement, 2010. – № 10 (3), pp. 428–452. [Web site]. – Access mode: http://www.researchgate.net/publication/228216541_Electronic_Reverse_Auctions_and_the_Public_Sector__Factors_of_Success 5. What is Advertising or Advertizing: [Web site]. – Access mode: http://www.nisgav.com/advertiseG.html#.UqC7Yyd9Xow

Ключові слова

advertising, information, society, реклама, информвція, суспільство

Бібліографічний опис

Sovenko Julia. Advertising and Society / Julia Sovenko, Lyudmila Pet’ko // Materiály X mezinárodní vědecko - praktická konference «Věda a vznik – 2013/2014». – Díl 27. Psychologie a sociologie ; Šéfredaktor: Prof. JUDr Zdenĕk Černák. – Praha : Publishing House «Education and Science» s.r.o, 2014. – S. 65–67.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By