Публікація: Advertising and Society
Вантажиться...
Дата
Автори
Pet’ko, Lyudmila
Sovenko, Julia
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Praha : Publishing House «Education and Science» s.r.o.
Анотація
The article deals with the nature and role of advertising at the present stage of development of society.
У статті описано роль реклами у сучасному суспільстві
У статті описано роль реклами у сучасному суспільстві
Опис
1. Advertising [Web site]. – Access mode: http://en.wikipedia.org/wiki/Advertising
2. Economies of scale [Web site]. – Access mode: http://en.wikipedia.org/wiki/Economies_of_scale
3. Economies of Scale Definition [Web site]. – Access mode: http://www.linfo.org/economies_of_scale.html
4. Shalev M.E. Asbjornsen S. / Electronic Reverse Auctions and the Public Sector – Factors of Success // Journal of Public Procurement, 2010. – № 10 (3), pp. 428–452.
[Web site]. – Access mode: http://www.researchgate.net/publication/228216541_Electronic_Reverse_Auctions_and_the_Public_Sector__Factors_of_Success
5. What is Advertising or Advertizing: [Web site]. – Access mode: http://www.nisgav.com/advertiseG.html#.UqC7Yyd9Xow
Ключові слова
advertising, information, society, реклама, информвція, суспільство
Бібліографічний опис
Sovenko Julia. Advertising and Society / Julia Sovenko, Lyudmila Pet’ko // Materiály X mezinárodní vědecko - praktická konference «Věda a vznik – 2013/2014». – Díl 27. Psychologie a sociologie ; Šéfredaktor: Prof. JUDr Zdenĕk Černák. – Praha : Publishing House «Education and Science» s.r.o, 2014. – S. 65–67.
