Публікація: Аксіологізм концепту задоволення в емоційно-чуттєвій структурі особистості сучасного студента
Вантажиться...
Дата
Автори
Василенко, Л. М.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядається аксіологічна сутність концепту задоволення та його місце в емоційно-чуттєвій структурі особистості сучасного студента, а також визначається, які групи гедоністичних переживань доцільно включити у зміст навчального процесу.
В статье рассматривается аксиологическая сущность концепта удовольствия и его место в эмоционально-чувственной структуре личности современного студента, а также определяется, какие группы гедонистических переживаний целесообразно включать в содержание учебного процесса.
Acsiological essence of pleasure concept and its place in the emotional-sensory structure of a modern student׳s personality are studied in the article, defining groups of geodonic feeling being reasonable include into the content of teaching.
В статье рассматривается аксиологическая сущность концепта удовольствия и его место в эмоционально-чувственной структуре личности современного студента, а также определяется, какие группы гедонистических переживаний целесообразно включать в содержание учебного процесса.
Acsiological essence of pleasure concept and its place in the emotional-sensory structure of a modern student׳s personality are studied in the article, defining groups of geodonic feeling being reasonable include into the content of teaching.
Опис
Ключові слова
аксіологія, гедоністичні переживання, радість, інтерес, аксиология, гедонистические переживания, радость, интерес, acsiology, geodonic feeling, joy, interest
Бібліографічний опис
Василенко Л. М. Аксіологізм концепту задоволення в емоційно-чуттєвій структурі особистості сучасного студента / Л. М. Василенко // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 33-38.
