Публікація: Особливості прояву особистісної ідентичності дітей старшого дошкільного віку в проективних казках
Вантажиться...
Дата
Автори
Мороз, Р.А.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядаються питання аналізу проективних казок в рамках психодинамічного підходу. Запропонована та проілюстрована модель аналізу казок дітей старшого дошкільного віку.
The article considers the matters of projective fairy tales analysis in the frames of the psychodynamic approach. The illustrated model of analyses of fairy tales for pre-school age children is suggested.
The article considers the matters of projective fairy tales analysis in the frames of the psychodynamic approach. The illustrated model of analyses of fairy tales for pre-school age children is suggested.
Опис
Ключові слова
проективна казка, аналіз казки, казкотерапія, особистість, структура особистості, інтерпретація, projective fairy tale, fairy tales therapy, analyses of fairy tales, personality, structure of personality, interpretation
Бібліографічний опис
Мороз Р.А. Особливості прояву особистісної ідентичності дітей старшого дошкільного віку в проективних казках / Р.А. Мороз // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 9 : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – С. 127-135
