Публікація:
Особливості прояву особистісної ідентичності дітей старшого дошкільного віку в проективних казках

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Мороз, Р.А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються питання аналізу проективних казок в рамках психодинамічного підходу. Запропонована та проілюстрована модель аналізу казок дітей старшого дошкільного віку.
The article considers the matters of projective fairy tales analysis in the frames of the psychodynamic approach. The illustrated model of analyses of fairy tales for pre-school age children is suggested.

Опис

Ключові слова

проективна казка, аналіз казки, казкотерапія, особистість, структура особистості, інтерпретація, projective fairy tale, fairy tales therapy, analyses of fairy tales, personality, structure of personality, interpretation

Бібліографічний опис

Мороз Р.А. Особливості прояву особистісної ідентичності дітей старшого дошкільного віку в проективних казках / Р.А. Мороз // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. – Вип. 9 : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – С. 127-135

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By