Публікація:
Розвивальний навчальний простір як засіб підвищення рівня професійної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів під час навчання на курсах підвищення кваліфікації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Коченгіна, М. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються аспекти особливостей і механізмів створення розвивального навчального простору для слухачів курсів підвищення кваліфікації вихователів дошкільних навчальних закладів, характеризуються результати його використання в навчальному процесі.
В статье рассматривается аспекты особенностей и механизмов создания развивающего обучающего пространства для слушателей курсов повышения квалификации воспитателей дошкольных учебных заведений, характеризуются результаты его использования в учебном процессе.
The article looks at the peculiarities and the mechanisms of creation of an upgrading learning space for the listeners of the refresher course that is intended for the teachers of preschool educational institutions; and characterizes the results of its usage in the learning process.

Опис

Ключові слова

розвивальний навчальний простір, слухачі курсів підвищення кваліфікації вихователів дошкільних навчальних закладів, развивающее обучающее пространство, слушатели курсов повышения квалификации воспитателей дошкольных учебных заведений, upgrading learning space, the teachers of preschool educational institutions

Бібліографічний опис

Коченгіна М. В. Розвивальний навчальний простір як засіб підвищення рівня професійної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів під час навчання на курсах підвищення кваліфікації / М. В. Коченгіна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць / Ред. кол.: Н. В. Гузій (відп. ред.). – Вип. 22 (32). – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 126-130

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By