Випуск 11 (3)
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/24469
Browse
Browsing Випуск 11 (3) by Title
Now showing 1 - 10 of 10
- Results Per Page
- Sort Options
Item 1. Титульна сторінка. 2. Зміст збірника.(«Видавництво «Гілея», 2019)Концепція збірника базується на багатоплановому науковому висвітленні проблем сучасної освіти і науки в умовах полікультурного глобалізаційного суспільства. Основні рубрики охоплюють всі освітні галузі (науки про освіту; філософія освіти; освітні вимірювання; дошкільна, початкова, середня, професійна, вища освіта, менеджмент освітньої діяльності тощо). Розрахований на фахівців гуманітарних наук.Item To the problem of realization stem-education in Ukraine(«Видавництво «Гілея», 2019) Volos, A.STEM-education in Ukraine is in the stage of formation, its implementation is through the reform of school education, namely, the reform of the “New Ukrainian School”. Digital technologies, as an integral part of STEM-education in modern life, occupy a special place in the educational space for the sake of accessibility, integrity, relevance and openness of information. The relevance of the topic is due to the lack of research on STEM-education productivity in Ukraine, which would allow for a developed system of competencies, advantages, perspectives and problems in the process of education of lifelong learning.Item Застосування моніторингової системи інформаційно-освітнього середовища в системі інженерної підготовки(«Видавництво «Гілея», 2019) Доценко, Н. А.Сучасні моніторингові системи інформаційно-освітнього середовища здатні збирати та накопичувати інформацію щодо освітніх результатів. Але в підготовці інженерів електронні моніторингові системи використовуються не в повному обсязі, а лише фрагментарно. Тому є потреба в дослідженні системи моніторингу інформаційно-освітнього середовища, яку можна використовувати з метою підвищення якості інженерної освіти.Item Модель формування готовності викладачів до реалізації компетентнісного підходу у навчанні хімічних дисциплін при підготовці магістрів фармації у національному медичному університеті імені О. О. Богомольця(«Видавництво «Гілея», 2019) Рева, Т. Д.В умовах інтеграції України до міжнародного, зокрема європейського, науково-освітнього простору виключного значення набуває розв’язання актуальних питань розвитку вищої фармацевтичної освіти в Україні як невід'ємного складника реформування національної системи охорони здоров'я, ресурси якої ще не задіяні належним чином.Item Модернізація шкільної освіти в Україні : шляхи інтернаціоналізації(Видавництво «Гілея», 2019) Кивлюк, О. П.; Жукова, Г. В.Освіта України йде по шляху реформування та євроінтеграції, стикаючись зі значною кількістю проблем і невдач, все ж таки, хоча і повільно, прямує у напрямку міжнародного визнання та зайняття свого вагомого місця в системі глобальної освіти. Актуалізація питань інтернаціоналізації освітнього процесу в школі викликана змінами у державній освітній політиці та стратегій розвитку освітньої галузі.Item Освітньо-розвивальний потенціал Lego-технологій у розвитку пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку(«Видавництво «Гілея», 2019) Волощенко, Н. О.; Коваль, Ю. О.Дошкільний вік – період інтенсивного психічного та розумового розвитку дитини. В цьому віці закладаються основи для її подальшого розвитку. Використання інноваційних технологій у навчанні і розвиткові дошкільників дозволяє досягти кращих результатів у порівнянні з класичними методиками.Item Основи розвитку у старших дошкільників іншомовного лексичного фонду засобами предметного малювання(«Видавництво «Гілея», 2019) Мордоус, І. О.; Рога, В. Г.Одним із домінуючих шляхів забезпечення ефективності процесу навчання дітей дошкільного віку іноземної мови визнаний інтегрований підхід. Він дозволяє розширити рамки спеціально організованих занять і вивести сприйняття дітьми іноземної мови за межі предметності, тобто формувати сприймання її як засобу спілкування.Item Психолого-педагогічний супровід майбутніх тренерів на практичних заняттях з предмету “Педагогічна майстерність”(«Видавництво «Гілея», 2019) Булгакова, Т. М.Одним із пріоритетних завдань виховання майбутніх тренерів має бути формування в них педагогічних умінь і здібностей. Психолого-педагогічний супровід є явищем, яке визначає механізми впливу на особистість, що виробляються у процесі навчання у закладі вищої освіти. Система професійної діяльності педагога забезпечує сприйняття умінь і здібностей, які потрібні майбутньому тренеру.Item Розвиток дидактичних принципів у системі інформатичної підготовки учителя технологій при використанні технологій комп’ютерного моделювання(«Видавництво «Гілея», 2019) Яшанов, С. М.; Дзус, С. Б.Нові соціально-економічні умови визначаються цілою низкою чинників, серед яких центральне місце займають постійні технологічні зміни, революція в інформаційних і комунікаційних технологіях і викликаний ними швидкий темп соціальних змін. Тому сучасному виробництву потрібні кваліфіко-вані, різнобічно розвинені, ініціативні фахівці, здатні до професійної мобільності в умовах інформатизації суспільства.Item Феномен громадянської освіти у філософському, соціальному й освітньому контекстах(Видавництво «Гілея», 2019) Бобрицька, В. І.Позиціювання України як суверенної, демократичної, європейської країни визначає пріоритети сучасного розвитку вітчизняної освіти: зорієнтованість на загальнонаціональні цінності, зокрема цінності громадянського суспільства.