Випуск 5
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/20080
Browse
Browsing Випуск 5 by Subject "37.013.3:001.895"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item «Stem-education» as one of the main trends of informational and innovative education of the postcolonial world(«Видавництво «Гілея», 2018) Voronkova, V. H.; Nikitenko, V. O.Актуальність дослідження обумовлена процесами глобалізації та переходу суспільства на вищий рівень розвитку – «цифрове суспільство», що характеризується високотехнологічними змінами в різних сферах життєдіяльності людини. Постановка проблеми. Яке місце та значення STEM-освіти в процесі культуротворчості та формування креативної особистості. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Вивченню STEM-освіти та цифрового суспільства присвячені праці таких іноземних та вітчизняних вчених, як: Андрюкайтене Р., Пэлфри Дж., Смолл Х., Г., Хойслинг Р., Фукуяма Ф., Кивлюк О., Олексенко Р., Рижова І., Соснін О. Постановка завдання. Визначити ряд практичних рекомендацій щодо формування концепції STEM-освіти. Виклад основного матеріалу. Проаналізовано STEM-освіту як сучасний соціальний та культурний феномен, який є фундаментальним в сучасній освіті інформаційно-інноваційного суспільства. Stem-освіта розглядається як основа підготовки висококонкурентних спеціалістів, здатних стати креативною основою формування інноваційно-інформаційного суспільства, яке є високотехнологічним, високорозумним, що потребує виховання креативної особистості, креативної освіти, креативної творчості. Висновки. Доведено, що в основі STEM-освіти процеси культуротворчості, яка є основою проективно-конструктивістської діяльності, метою якої є створення нових об’єктів, що задовольняють потреби людини.