Навчальні видання Природничого факультету
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/1806
Browse
Browsing Навчальні видання Природничого факультету by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 65
- Results Per Page
- Sort Options
Item Серцева недостатність("Муар", 2000) Плиска, Олександр Іванович; Лазоришинець, В. В.; Книшов, Г. ВКоротко розглянута будова та фізіологічні механізми функціонування серцевого м’язу, описані основні його патофізіологічні синдроми та сучасний стан ренін-ангіотензинової системи взагалі та її підсистем. Далі автори на основі даних літератури та власних досліджень розглядають основні теорії розвитку серцевої недостатності та методи її фармакологічної корекції. Дана монографія може бути корисною для студентів старших курсів медичних факультетів, лікарів терапевтичного профілю — кардіологів, анестезиологів-реаніматологів та інших.Item Формування в учнів біологічних понять: психолого-педагогічні засади та методичні особливості. Навчально-методичний посібник(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004) Цуруль, Ольга АнатоліївнаУ навчально-методичному посібнику розкриваються психолого-педагогічні засади та методичні особливості формування в учнів біологічних понять: основні методи, засоби, умови, рівні, етапи та ознаки їх сформованості; розглянуто систему понять навчального предмета «Біологія»; обґрунтовано планування роботи вчителя з формування в учнів біологічних понять; описано методику формування в учнів біологічних понять про надорганізмові рівні організації живої природи.Item Групова діяльність учнів на нестандартних уроках з фізичної географії(Київ: Педагогічна преса, 2005-05) Покась, ЛіліяПодається методика застосування групової навчальної діяльності учнів на нестандарних уроках з географії. Демонструється для зразка методика проведення семінару у 6 класі, елементи гри. Пропонується вибір критеріїв формування навчальних груп тощо.Item Методичні рекомендації до проведення лабораторних робіт з курсу «Основи сільського господарства»(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006) Марковський, Василь Станіславович; Скиба, Юрій Андрійович; Кузнєцова, Тетяна Василівна; Лагутенко, Оксана ТарасівнаУ методичних рекомендаціях подана нова тематика лабораторних робіт відповідно до нової програми курсу "Основи сільського господарства" (2005), контрольні питання до курсу, рекомендований список рослин до студентського гербарію, орієнтовні теми курсових робіт.Item Feste und Feiertage in den deutschsprachigen Ländern(Видавництво "Шкільний світ", 2007) Ковальчук, Ніна Дмитрівна; Васильківська, Людмила ОлександрівнаЗбірник містить тексти, вірші, творчі завдання з країнознавчої тематики. Завдання до текстів мають комунікативну спрямованість. Збірник призначений для використання вчителями та викладачами німецької мови, а також учнями шкіл, гімназій, ліцеїв, студентами, а також широким колом зацікавлених у вивченні німецьких звичаїв та традицій.Item Номенклатура неорганічних сполук : методичні рекомендації(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2007) Богатиренко, Вікторія Альфредівна; Михалюк, С. О.Методичні рекомендації включають визначення основних понять і термінів з номенклатури неорганічних сполук як однієї з важливих галузей формування сучасної української хімічної мови у відповідності з правилами сучасної міжнародної номенклатури IUPAC. Методичні рекомендації призначені для організації активної творчої самостійної роботи студентів хімічних та біологічних спеціальностей. Він можне бути корисним для викладачів та вчителів хімії.Item Основи загальної та фізичної хімії(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008) Богатиренко, Вікторія Альфредівна; Михалюк, С. О.В посібнику розглядаються основні поняття загальної та фізичної хімії: «Термодинаміка. Термодинаміка хімічної рівноваги», «Кінетичні закономірності хімічних реакцій», «Каталіз», «Розчини молекулярні», «Розчини електролітів», «Електрохімія»; коротко сформульовані закони та сутність явищ, які вони характеризують. Матеріал подано у відповідності з правилами, рекомендаціями сучасної міжнародної номенклатури і термінології IUPAC та ISO. Довідник призначений для викладачів хімії вищих педагогічних закладів освіти, організації активної творчої самостійної | роботи студентів хімічних та біологічних спеціальностей. Він може бути корисним для викладачів та вчителів хімії.Item Навчально-польова практика з методики навчання біології(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008) Кокіна (Орлова), Ольга Володимирівна; Буяло (Коршак), Тетяна Євгеніївна; Іванова, Ольга ІванівнаНавчально-польова практика є важливою ланкою у структурі з методики навчання біології. Головне завдання польової практики полягає в практичному застосуванні знань, отриманих у процесі слухання лекцій, виконання лабораторних робіт, у позакласній і позашкільній роботі. При виконанні завдань практики студенти закріплюють і вдосконалюютьсвої вміння та навички в організації та проведенні: науково-дослідної роботи, практичних занять, робіт на навчально-дослідній земельній ділянці, в куточку живої природи, різних видів позакласної діяльності школярів.Item Методика організації та проведення уроку-конференції з географії(Педагогічна преса, 2008-07) Покась, ЛіліяУ статті розповідається про види шкільної конференції. Автор пропонує методику організації та проведення конференцій на уроці географії в 8 класі.Item Самостійна робота з курсу «Фізична і колоїдна хімія»(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009) Богатиренко, Вікторія Альфредівна; Михалюк, С. О.Посібник складається з двох частин. Перша частина включає ключові поняття, різнорівневі задачі, індивідуальні графічно-розрахункові роботи та контрольні питання. Матеріал розподілено у відповідності з модулями: «Термодинаміка. Термодинаміка хімічної рівноваги», «Кінетичні закономірності хімічних реакцій», «Фізико-хімічні властивості розчинів»", «Електрохімія», «Поверхневі явища та дисперсні системи» з метою організації активної творчої самостійної роботи студентів, що забезпечує індивідуально-диференційований підхід у навчанні з курсу "Фізична і колоїдна хімія". Друга частина є збіркою тестів різних форматів та рівнів складності з вказаних модулів для контроїю рівня навчальних досягнень студентів. Навчальний посібник рекомендується для студентів хімічних та біологічних спеціальностей, а також вчителів хімії.Item Методика організації та проведення шкільних семінарів на уроках фізичної географії(Педагогічна преса, 2010-01) Покась, ЛіліяУ статті подано структуру шкільного семінару, методику організації та його проведення.Item Методика проведення дискусії на уроці географії у 8 класі(Педагогічна преса, 2010-02) Покась, ЛіліяСтатя висвітлює основні правила проведення шкільної дискусії на уроці географії. Автор подає методичні поради для вчителя та фрагмент дискусії у 8 класі.Item Методичні можливості засвоєння нових знань з географії(Педагогічна преса, 2010-05) Покась, ЛіліяУ статті автор розглядає методичні можливості уроку засвоєння нових знань з географії. Подається порівняльна характеристика комбінованого уроку і уроку засвоєння знань. Пропонується фрагмент уроку засвоєння нових знань до теми "Болото. Канали і штучні водойми" (6 клас).Item Креативна технологія навчання формує мислення майбутнього(Педагогічна преса, 2010-09) Покась, Лілія; Сінгаєвська, ВікторіяУ статті автори досліджують визначення поняття "креативна технологія", змальовують умови формування мислення через методику креативної технології.Item Das adjektiv ist einfach(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011) Ковальчук, Ніна ДмитрівнаНавчальний посібник з граматики німецької мови «Das Adjektiv ist einfach» містить завдання для удосконалення та перевірки знань студентів з граматики німецької мови, зокрема вживання прикметників, відмінювання прикметників та дієприкметників, утворення субстантивованих прикметників, утворення ступенів порівняння прикметників. У посібнику є таблиці та схеми, які полегшують засвоєння цього граматичного явища, а також питання для самоконтролю, що надає можливість організувати самостійну роботу студентів – важливого фактору поглиблення знань, удосконалення вмінь та формування практичних навичок студентів. Вправи даного посібника підібрані диференційовано. Навчальний посібник містить вправи різного ступеня складності, що дає можливість використовувати його в роботі зі студентами різного рівня лінгвістичної підготовки, що навчаються за спеціальністю «Географія. Іноземна мова», «Біологія. Іноземна мова», «Туризм». Даний навчальний посібник може бути використаний студентами інших спеціальностей.Item Методика формування комунікативної компетентності у старшокласників на уроках географії.(Київ: Педагогічна преса., 2011-02) Покась, Лілія; Мотовиляк, ОксанаСтаття розкриває процес формування комунікативного спілкування на уроках географії у старшій школі. Автори розглядають сутність комунікативної компетентності у географії, представляють модель формування навичок компетентності та дають рекомендації учням як виступати перед аудиторією.Item Англійська мова за професійним спрямуванням для студентів природничих спеціальностей. Біологія(Видавництво "Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова", 2012) Запара, Валентина Миколаївна; Рудницька, Катерина МиколаївнаНавчальний посібник для роботи над текстами за фахом “Біологія” призначений для вивчення англійської мови студентами І та II курсів природничих спеціальностей. Методична розробка складена згідно з вимогами навчальної програми з іноземних мов для підготовки бакалаврів з біології і охоплює базовий лексичний мінімум. Мета даної розробки - розвиток навичок розуміння й аналізу наукових текстів з основних проблем біології, уміння вести бесіду, брати участь у дискусіях англійською мовою, формувати соціально-комунікативну позицію фахівця в галузі природничих наук. Збірник складається з 16 розділів, кожний з яких містить окрему проблему — тему і включає автентичні тексти із зарубіжної наукової літератури. До текстів пропонуються лексичні вправи та завдання на розвиток мовленнєвих вмінь та навичок в ситуаціях реального спілкування. Це вправи на тлумачення окремих фахових термінів, на переклад з рідної мови на англійську і навпаки. В кінці кожної теми пропонуються різні творчі завдання, спрямовані на закріплення вивченого матеріалу. Рекомендується для опрацювання студентами як в аудиторії, так і самостійно.Item Агроекологія : навчальний посібник(Вид-тво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Лагутенко, Оксана ТарасівнаКнига вміщує розділи, які розкривають основні поняття агроекології як наукової дисципліни, характер впливу антропогенних факторів на основні компоненти агроекосистем, а також агроекологічні аспекти ведення сільськогосподарського виробництва. Посібник рекомендований для студентів спеціальності 0401 “Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування”.Item Агроекологія : лабораторний практикум(Вид-тво НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Лагутенко, Оксана ТарасівнаЛабораторні роботи містять теоретичний матеріал, який доповнює лекційний курс, а також завдання, в яких повно описані сучасні методи агроекологічних досліджень щодо оцінки впливу різних екологічних факторів на компоненти агроекосистеми. Практикум рекомендований для студентів спеціальності “Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування”.Item Методика навчання біології. Програма навчальної дисципліни(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012-03) Цуруль, Ольга Анатоліївна; Мороз, І. В.; Степанюк, А. В.У програмі навчальної дисципліни визначено зміст, обсяг та види навчальної роботи з методики навчання біології. Містить модульно-тематичні плани лекційних та лабораторних занять, зміст теоретичних та лабораторних занять, розподілений за модулями, тематику індивідуальних завдань для самостійної роботи та курсового проектування, а також навчально-методичне забезпечення дисципліни. Призначена для методичної підготовки майбутніх учителів біології - фахівців ОКР «Бакалавр».