Соціальна робота в Україні: теорія і практика
Permanent URI for this communityhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/17425
Browse
Browsing Соціальна робота в Україні: теорія і практика by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 195
- Results Per Page
- Sort Options
Item Толерантність як принцип і основа світоглядної парадигми сучасних студентів(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Чопей, В. С.У статті аналізується толерантність як принцип і основа світоглядної парадигми сучасних студентів. Доведено, що становлення толерантності як принципу й основи світоглядної парадигми сучасних студентів виступає своєрідним містком від минулого – звільнення системи освіти від ідеології тоталітаризму – до майбутнього, чим є остаточне утвердження світоглядного плюралізму та зміцнення авторитету демократії, зокрема і в освітньому середовищі.Item Вдосконалення соціального супроводу вразливих сімей в Україні(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012)Item Зміст і напрями соціально-педагогічної профілактики девіантних проявів у поведінці важковиховуваних підлітків(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Вольнова, Л. М.У статті розкрито зміст основних напрямів соціально-педагогічної профілактики девіантних проявів у поведінці важковиховуваних підлітків: соціально-педагогічна робота за груповими профілактичними програмами; залучення до співпраці усіх членів творчої групи (класних керівників, психолога та ін.); підтримка соціальним педагогом довірчих контактів з важковиховуваним під-літком; підготовка педагогічного колективу до оптимізації процесу соціально-педагогічної профілактичної роботи з важковиховуваними з девіантною поведінкою; організація соціальним педагогом педагогічної просвіти батьків та соціально-педагогічної співпраці з громадськістю.Item Психологічні умови становлення відповідальності як якості особистості майбутнього фахівця соціальної сфери(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Патинок, О. П.У статті проаналізовано становлення відповідальності як особистісної якості майбутнього соціального працівника, яке характеризується динамічністю, пов’язане зі свободою вибору в поведінці, виступає вирішальним у самореалізації та самоактуалізації. Розкрито взаємозв’язок становлення відповідальності як значущої особистісної якості з рівнем розвитку свідомості й самосвідомості майбутнього працівника cоціальної сфери.Item 1. Титульна сторінка. 2. Зміст збірника.(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012)Висвітлення сучасних теоретико-методологічних концепцій у вітчизняній і зарубіжній соціальній сфері, інноваційних технологій і методик соціальної роботи.Item Забезпечення міждисциплінарної інтеграції у змісті теоретичної підготовки майбутніх соціальних працівників до надання клієнтам соціально-економічних послуг(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Приходько, А. Ф.У статті розглянуто особливості міждисциплінарної інтеграції в процесі професійної підготовки соціальних працівників до надання клієнтам соціально-економічних послуг, представлено схему взаємозв’язку соціально-економічних послуг з іншими видами соціальних послуг, уміння надавати яких формується у майбутніх соціальних працівників за допомогою міждисциплінарної інтеграції.Item Професійно-технічний навчальний заклад як середовище формування патріотизму учнівської молоді(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Стех, Є. О.У статті здійснена спроба визначення особливостей професійно-технічного навчального закладу як середовища формування патріотизму учнівської молоді та обґрунтована роль чинників, які впливають на процес формування особистості патріота.Item Профілактичні заходи щодо наркозалежності підлітків і скоєння ними злочинів(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Головко, Н. І.У статті розглядається питання профілактики наркозалежності молоді, яке полягає в розробленні низки профілактичних заходів. Одним із них є програма тренінгу життєвих навичок, яка широко застосовується протягом багатьох років у США. Ефективність програми підвищується також за рахунок застосування гнучкого навчального розкладу й диференційованої інтенсивності роботи персоналу проекту.Item Особливості впровадження інновацій в українській освіті(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Янісів, Ю. О.У статті аналізується потреба та перебіг впровадження інновацій (інноваційного розвитку) в систему вітчизняної освіти; здійснюється порівняння можливостей приватних і державних закладів освіти; обґрунтовуються першочергові завдання інноваційного розвитку освіти.Item Здоровий спосіб життя: реальний стан і державна політика(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Ярчук, Ю. Г.У статті аналізуються реальний стан та державна політика у сфері охорони здоров’я, формування та розвитку здорового способу життя; головною метою останньої має стати сприяння формуванню у людей цінностей здоров’я та гармонійного розвитку, здорового способу життя в широкому розумінні, яке включає не тільки санітарно-гігієнічні норми та практики, а й передбачає відповідну культуру праці, відпочинку, харчування, спілкування.Item Менеджмент соціальної роботи як сучасний напрям управлінської діяльності(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Косяк, О. М.У даній статті розкрито сутність менеджменту соціальної роботи як сучасного напрямку управлінської діяльності в соціальній сфері та аналізує висвітлення даної проблеми в науково-педагогічній літературі.Item Позашкільна діяльність як навчання, дозвіллєва діяльність (гра) та професійне самовизначення особистості(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Яременко, Л.У статті аналізуються природа та функції закладів позашкільної освіти та виховання, їх роль у розвитку навчання, застосуванні ігрових технологій та професійно-творчому розвитку особистості.Item Екологічна освіта як предмет міжнародної співпраці(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Онопрієнко, В.Екологічна освіта розглядається як сфера міжнародного співробітництва, основним елементом якої є навчання на відповідних курсах у зарубіжних університетах та отримання диплома про вищу екологічну освіту міжнародного зразка.Item Соціальне загартування особистості в теорії соціальної педагогіки(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Трубавіна, І. М.Стаття присвячена обґрунтуванню сутності соціального загартування як принципу соціальної педагогіки, механізму, напрямкам, методам і формам його реалізації в керованій соціалізації особистості.Item Психологічний стан очікування результатів оцінювання знань студентами юридичних факультетів(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Русіна, Н. Г.На розвиток позитивної мотивації у студентів юридичних факультетів при вивченні курсу “Сучасні інформаційні технології” повинна впливати сукупність методів, які використовує викладач у своїй роботі. В свою чергу, мотивація досягнень оцінювання результатів знань студентів буде залежати від зусиль, які вони вкладають у своє навчання самостійно.Item Порушення процесу соціалізації як чинник залучення до проституції вихованок шкіл-інтернатів(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Кушнірчук, О. Р.У статті проаналізовано особливості процесу соціалізації вихованок школи-інтернату. Автор визначає чинники, які порушують процес соціалізації вихованок школи-інтернату і зумовлюють позитивну установку на прийняття проституції. В контексті соціального виключення вихованки школи-інтернату розглядаються як жертви процесу соціалізації. Проведене порівняльне дослідження сексуальної активності дівчат ЗОШ та вихованок школи-інтернату, на основі чого встановлено неефективність процесу статевої соціалізації в умовах школи-інтернату.Item Концепт успіху в соціалізаційних практиках суспільства ризику(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012) Литва, Л. А.Аналізується проблема соціалізації особистості в сучасних умовах розвитку “суспільства ризику”, визначені основні тенденції виникнення ризиків у процесі життєдіяльності людини, обговорюються ресур си особистості в подоланні ризиків для її ефективної адаптації до життя в сучасному соціумі як засадничий чинник соціальної політики.Item Вплив тюремної ізоляції на неповнолітніх засуджених (соціологічний аналіз)(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013) Ніколаєвський, В. М.; Плахова, О. М.Стаття присвячена аналізу деструктивних чинників тюремної системи покарання неповнолітніх засуджених і наслідків покарання ізоляцією. Авторами наголошується на доцільності використання нев’язничних санкцій в Україні, зокрема ювенальних технологій, які у багатьох розвинених країнах доказали свою соціальну ефективність, оскільки вони дозволяють запобігти або пом’якшити безліч негативних наслідків позбавлення волі.Item Інклюзивне навчання дітей з гіперактивним розладом у загальноосвітніх школах США(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013) Фаласеніді, Т. М.Стаття присвячена розкриттю дидактичних аспектів інклюзивного навчання дітей з гіперактивним розладом у Сполучених Штатах Америки. Особлива увага приділяється питанням теоретично-методичного та нормативно-правового забезпечення інклюзивного навчання дітей з гіперактивністю в загальноосвітніх школах США.