Випуск 15 (7-8)
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/25521
Browse
Browsing Випуск 15 (7-8) by Author "Стрельник, Ольга Олександрівна"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item "Formal" and "non-formal" education in the differentiation of intrinsic properties(Видавництво «Гілея», 2019) Слабко, Володимир Миколайович; Марусинець, Маріанна Михайлівна; Стрельник, Ольга ОлександрівнаУ статті здійснено аналіз дефініцій “формальна” і “неформальна” освіта як різновидів освіти впродовж життя в контексті зарубіжних та українських учених. Окреслено змістове поле “освіта впродовж життя” в координатах міждисциплінарних досліджень та основних підходів та тлумачень учених. Визначено сутнісні характеристики формальної, неформальної та інформальної освіти; вказано на їх пріоритети та ключові відмінності, що відмежовують їх між собою: формальну освіту від неформальної (альтернатива формальній). Відмінністю інформальної освіти є те, що вона не інституалізована, а також за такими ознаками, як: термін навчання, вікові, гендерні регіональні, релігійні ознаки, а також право на вибір навчального закладу чи навчальної установи, напряму підготовки і спеціальності, освітніх та освітньо-професійних програм.