Змістовна наповненість професійної позиції викладача
No Thumbnail Available
Date
2013
Authors
Ляшенко, О.А.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Abstract
У статті презентується розуміння понять "педагогічна позиція", "професійна позиція", "психологічна позиція", що наповнює професійну діяльність викладача ВНЗ. Аналізуються також основні відмінності в розумінні названих понять.
The article is presented the meaning of definitions “pedagogical position”, “professional position”, “psychological position”, which fill up professional activity of teacher of Higher Education Establishments. It is also analyzed the major differences in meaning of definitions given above.
The article is presented the meaning of definitions “pedagogical position”, “professional position”, “psychological position”, which fill up professional activity of teacher of Higher Education Establishments. It is also analyzed the major differences in meaning of definitions given above.
Description
Keywords
педагогічна позиція, професійна позиція, психологічна позиція, pedagogical position, professional position, psychological position
Citation
Ляшенко О.А. Змістовна наповненість професійної позиції викладача / О.А. Ляшенко // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 173-175