Публікація:
Досвід австрійських педагогів щодо формування духовних цінностей у дітей дошкільного віку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кузик, М. М.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто суть поняття духовності, душевності, їх матеріалістичне та релігійне значення. Піднято проблему духовного розвитку та релігійного виховання дітей на сучасному етапі. Також проведено паралелі у вихованні молодого покоління на релігійних цінностях у західноєвропейських країнах, зокрема Австрії.
В статье рассмотрена сущность понятия духовности, душевности, их материалистическое и религиозное значение. Поднята проблема духовного развития и религиозного воспитания детей на современном этапе. Также проведены параллели в воспитании молодого поколения на религиозных ценностях в западноевропейских странах, в частности Австрии.
This article deals with the essence of such concepts as spirituality, cordiality and their materialistic and religious significance. The paper raises the issue of spiritual development and religious education of children at the present stage. The author has drawn a parallel in the education of religious values of the young generation in Western European countries, especially in Austria.

Опис

Ключові слова

духовність, релігійність, релігійно-світська освіта, духовность, религиозность, религиозно-светское образование, spirituality, religiousness, religious secular education

Бібліографічний опис

Кузик М. М. Досвід австрійських педагогів щодо формування духовних цінностей у дітей дошкільного віку / М. М. Кузик // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 136-141.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By