Публікація:
Постановка запитань учнями як метод активізації мислення у процесі вивчення фізики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Чумак, М. Є.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Для активізації пізнавальної діяльності учнів потрібно послідовно і систематично навчити їх ставити запитання. Самостійне складання і постановка запитань учнями стає органічним елементом в реалізації ефективного навчання фізики в загальноосвітніх навчальних закладах. Проблема постановки запитання – це проблема виховання мислення всокої якості. Її розв’язання слід бачити в характері запитань, що ставляться самим учителем, і в його вмінні викликати потребу чітко сформулювати те, про що учні хотіли б дізнатися.
For activation of cognitive activity students are needed consistently and systematic to teach them to put a question. An independent stowage and raising of questions becomes students by an organic element in realization of effective studies of physics in general educational establishments. A problem of statement of a question is a problem of education of thought of всокої quality. Her decision it follows to see in character of questions which belong a teacher, and in his ability to cause a necessity clearly to formulate that about what students wanted to know.

Опис

Ключові слова

навчання фізики, навчання учнів, постановка запитань, мислення, активізація мислення учнів, studies of physics, studies of students, raising of questions, thought, activation of thought of students

Бібліографічний опис

Чумак, М. Є. Постановка запитань учнями як метод активізації мислення у процесі вивчення фізики / М. Є. Чумак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 57. – С. 208-215.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced