Публікація:
Експериментальна методика формування мотивації до вивчення сучасної фортепіанної музики в процесі фахової підготовки майбутнього вчителя

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Скопич, А. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянута дослідно-експериментальна робота з формування у майбутніх вчителів мотивації до вивчення сучасної фортепіанної музики; визначено мету, завдання та педагогічні умови для опрацювання цього феномену; на підґрунті розроблених критеріїв та показників виокремлено рівні сформованості мотивації у майбутніх учителів до вивчення фортепіанної музики сьогодення. Розглянуті етапи формування означеної якості та проаналізовані результати статистичного підрахунку.
The article describes the experimental work on forming future teachers ' motivation to learn modern piano music; defines the purpose, objectives and pedagogical conditions for the processing of the phenomenon; on the basis of the developed criteria and indicators for the levels of formation of motivation of future teachers to the study of piano music of our time. The stages of formation of designated quality and analyzed the results of the statistical count.

Опис

Ключові слова

майбутній вчитель музики, формування мотивації, сучасна фортепіанна музика, рівні сформованості мотивації, future teacher of music, motivation, modern piano music, the levels of formation of motivation

Бібліографічний опис

Скопич, А. В. Експериментальна методика формування мотивації до вивчення сучасної фортепіанної музики в процесі фахової підготовки майбутнього вчителя / А. В. Скопич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 19 (24). - С. 48-53.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By