Публікація:
Застосування QR-кодів, як інструменту залучення учнів до процесу навчання математики в базовій середній школі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Волянська, Олена

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Розглянуто поняття QR-коду, вказано переваги їх використання у навчанні, наведені приклади використання у навчанні математики. QR-код (Quick Response Code) — це двовимірний штрих-код, який може містити будь-яку інформацію, наприклад, посилання на веб-сайт, відео, презентацію або інтерактивну вправу. У статті йдеться про використання QR-кодів як інструменту залучення учнів до процесу навчання математики в базовій середній школі. Розглянуто питання: Як QR-коди можуть бути використані для підвищення мотивації до навчання математики? Які типи цифрових ресурсів можна використовувати з QR-кодами в навчанні математики? Які інтерактивні навчальні матеріали можна створити за допомогою QR-кодів? Розглянуто теоретичні основи їх використання та розроблено власні методи застосування QR-кодів у навчанні математики. У літературі представлено низку досліджень, які аналізують досвід використання QR-кодів у навчанні математики інших країн ці дослідження показують їх ефективність для навчання математики. Зроблено висновок, що використання QR-кодів допомагає зробити уроки математики більш цікавими, проводити квести, застосовувати різноманітні ігри, вікторини, проводити опитування та перевірку знань шляхом тестування, використання цікавих пізнавальних відео для кращого розуміння вивченого на уроці. Використання QR-кодів активізує навчально-пізнавальну діяльність учнів різного віку, підвищує мотивацію та інтерес до математики, удосконалює навчальний процес, допомагає навчати і виховувати нове покоління в сучасному інформаційному середовищі.
The concept of QR code is considered, the advantages of their use in education are indicated, and examples of their use in mathematics education are given. A QR code (Quick Response Code) is a two-dimensional barcode that can contain any information, such as a link to a website, video, presentation, or interactive exercise. The article deals with the use of QR codes as a tool for engaging students in the process of learning mathematics in basic secondary school. The question was considered: How can QR codes be used to increase motivation for learning mathematics? What types of digital resources can be used with QR codes in mathematics education? What interactive learning materials can be created using QR codes? The theoretical basis of their use was considered and or methods of using QR codes in teaching mathematics were developed. The literature presents a number of studies that analyze the experience of using QR codes in teaching mathematics in other countries, these studies show their effectiveness for teaching mathematics. It was concluded that the use of QR codes helps to make mathematics lessons more interesting, conduct quests, use various games, quizzes, conduct surveys and test knowledge through testing, use interesting educational videos for a better understanding of what was learned in the lesson. The use of QR codes activates the educational and cognitive activities of students of all ages, increases motivation and interest in mathematics, improves the educational process, helps teach and educate the new generation in the modern information environment.

Опис

Ключові слова

QR код, навчання математики, навчання цифрових ресурсів, QR code, teaching mathematics, digital resources

Бібліографічний опис

Волянська, О. Застосування QR-кодів, як інструменту залучення учнів до процесу навчання математики в базовій середній школі / О. Волянська, В. Іванько // Дидактика математики: теорія, досвід, інновації. – 2024. - № 1. - С. 63-71.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By