Публікація:
Педагогічні умови оптимізації використання модульно-рейтингової системи в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутніх фахівців музичного профілю

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Глазунова, Ірина Кимівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються основні педагогічні умови оптимізації використання модульно-рейтингової системи навчання в процесі инструментально-виконавської підготовки майбутніх спеціалістів музичного профілю у контексті Болонського процесу на початку ХХІ століття.
В статье рассматриваются основные педагогические условия оптимизации использования модульно-рейтинговой системы обучения в процессе инструментально-исполнительской подготовки будущих специалистов музыкального профиля в контексте Болонского процесса в начале ХХІ столетия.
Basic pedagogical conditions of optimization connected with using modal-rating education system in the process of instrumental-performing preparing future music profile are described in the article in the context of bolonsky’s process at the beginning of new coming 21ST century.

Опис

Ключові слова

педагогічні умови, модульно-рейтингова система навчання, інструментально-виконавська підготовка, педагогические условия, модульно-рейтинговая система обучения, инструментальная подготовка, pedagogical conditions, modal-rating system of education, instrumental-performing preparation

Бібліографічний опис

Глазунова, І. К. Педагогічні умови оптимізації використання модульно-рейтингової системи в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутніх фахівців музичного профілю / І. К. Глазунова // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - Вінниця : ТОВ «Нілан ЛТД», 2012. - № 38. - С. 145-148.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By