Публікація: Філософське підґрунтя релігієзнавчої освіти
Вантажиться...
Дата
Автори
Фуркало, В. С.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"»
Анотація
У статті в рамках культурознавчого дискурсу комплексно аналізуються особливості філософського базису релігієзнавчої освіти. Встановлено, що філософськоціннісний компонент релігієзнавчої освіти передбачає різні форми співробітництва держави, освітніх закладів і церкви у реалізації освітніх завдань з формування релігієзнавчої компетентності.
In the article within the framework of cultural studies discourse the peculiarities of the philosophical basis of religious studies are comprehensively analyzed. It has been established that the philosophical and value component of religious studies provides for different forms of interaction between the State, educational institutions and the Church in the implementation of educational tasks for the formation of the competence of religious studies.
In the article within the framework of cultural studies discourse the peculiarities of the philosophical basis of religious studies are comprehensively analyzed. It has been established that the philosophical and value component of religious studies provides for different forms of interaction between the State, educational institutions and the Church in the implementation of educational tasks for the formation of the competence of religious studies.
Опис
Ключові слова
філософія, освіта, освітні заклади, релігія, релігієзнавство, світогляд, підґрунтя, цінності, мораль, моральність, особистість, установки, philosophy, education, educational institutions, religion, religious studies, outlook, basis, values, morals, morality, personality, installations
Бібліографічний опис
Фуркало, В. С. Філософське підґрунтя релігієзнавчої освіти / В. С. Фуркало // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 24 (6). – С. 91-98. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.24(6)-7.
