Публікація:
Гуманітаризація професійної підготовки майбутніх учителів музики як важливий чинник її модернізації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Грицюк, О. А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті здійснено теоретичний аналіз понять “гуманізація”, “гуманітаризація” освіти. Розглядається мета гуманітаризації професійної підготовки майбутніх учителів музики, виокремлюються основні напрями гуманітаризації навчально-виховного процесу педагогічного ВНЗ. Доведено пріоритетність даної освітньої політики в сучасних умовах розвитку суспільства, що сприяє формуванню готовності майбутніх учителів музики до продуктивної професійно-педагогічної діяльності, розумінні ними власної індивідуальної сутності, створення власної педагогічної концепції.
The article focuses on the problems of teaching staff training, the basis of which makes the principles of humanistic education and upbringing. One of the chief tasks is to create educational environment. The result of the environment must be teacher and pupil’s interaction. Professional training must contribute to the teacher’s understanding of his individual essence and the formation of his individual pedagogical conception.

Опис

Ключові слова

гуманітаризація професійної підготовки майбутніх учителів музики, навчально-виховний процес, емпатія, професійна здатність, індивідуальність, the professional and pedagogical training, the liberalization, the empathy, the scientific activity, the professional ability, the professional individuality

Бібліографічний опис

Грицюк, О. А. Гуманітаризація професійної підготовки майбутніх учителів музики як важливий чинник її модернізації / О. А. Грицюк // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 62-67.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By