Публікація: Корекційна спрямованість інноваційних технологій на уроках української літератури у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями.
Вантажиться...
Дата
Автори
Кравець, Ніна Павлівна
Папіна, Юлія Олегівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка
Анотація
У роботі розкрито доцільність застосування інноваційних технологій на уроках української літератури у роботі з учнями з інтелектуальними порушеннями. Завдяки інноваційним технологіям забезпечується активна участь у навчальному процесі всіх учнів класу, підвищується ефективність корекційного процесу, відбувається корекція притаманних дітям порушень.
Опис
Ключові слова
діти з інтелектуальними порушеннями, інноваційні технології, урок української літератури, корекція
Бібліографічний опис
Кавець Н. П. Корекційна спрямованість інноваційних технологій на уроках української літератури у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями / Н. П. Кравець, Ю. О. Папіна // Корекційно-реабілітаційна діяльність : стратегії розвитку у національному та світовому вимірі : матеріали VI Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (25 листопада 2020 року, м. Суми) : присвячена 15-річчю заснування кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. - С. 196-200.
