Публікація:
Корекційна спрямованість інноваційних технологій на уроках української літератури у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Кравець, Ніна Павлівна
Папіна, Юлія Олегівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У роботі розкрито доцільність застосування інноваційних технологій на уроках української літератури у роботі з учнями з інтелектуальними порушеннями. Завдяки інноваційним технологіям забезпечується активна участь у навчальному процесі всіх учнів класу, підвищується ефективність корекційного процесу, відбувається корекція притаманних дітям порушень.

Опис

Ключові слова

діти з інтелектуальними порушеннями, інноваційні технології, урок української літератури, корекція

Бібліографічний опис

Кавець Н. П. Корекційна спрямованість інноваційних технологій на уроках української літератури у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями / Н. П. Кравець, Ю. О. Папіна // Корекційно-реабілітаційна діяльність : стратегії розвитку у національному та світовому вимірі : матеріали VI Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (25 листопада 2020 року, м. Суми) : присвячена 15-річчю заснування кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. - С. 196-200.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By