Публікація:
Позитивна психотерапія як метод організації освітнього процесу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Боброва, Лариса Григорівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Отже, головне призначення позитивної психотерапії – це турбота про фізичний, психічний, соціальний і духовний потенціал особистості; розвиток усвідомлених і неусвідомлених людиною здібностей, гармонізація її повсякденного життя. Зазначений метод дає можливість відновити доступ до ресурсів і здібностей людини. Від того, наскільки педагог розуміє сильні та слабкі сторони своєї індивідуальності, свій внутрішній потенціал, залежить його психологічне здоров’я та побудова творчої продуктивної співпраці з усіма учасниками освітнього процесу. Адже педагогіка партнерства є одним із ключових компонентів концепції Нової української школи.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Боброва Л. Г. Позитивна психотерапія як метод організації освітнього процесу / Л. Г. Боброва // Психологічний і педагогічний дискурс : наукові записки вчених : збірник матеріалів конференції / за заг. ред. проф. Т. О. Олефіренка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – C. 23-25.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By