Публікація: Інтегрування молоді з функціональними обмеженнями у сучасне середовище
Вантажиться...
Дата
Автори
Мирошніченко, Н.О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Анотація
У статті розкрито модель, складовими якої є: процес соціально-педагогічного
інтегрування(адаптація, реабілітація, індивідуалізація), відображена взаємодія основних напрямів інтегрування( соціальний , психологічний, фізичний, педагогічний ).
In the article the model components are: the process of socio-educational integration (adaptation, rehabilitation, individualization) reflected the basic interaction integrating areas (social, psychological, physical, educational).
In the article the model components are: the process of socio-educational integration (adaptation, rehabilitation, individualization) reflected the basic interaction integrating areas (social, psychological, physical, educational).
Опис
Ключові слова
соціально-педагогічні умови інтегрування, модель інтегрування, методи інтегрування, критерії, показники та рівні соціально-педагогічного інтегрування, social and pedagogical conditions of integration, model integration, integration methods, criteria, indicators and levels of social and educational integration
Бібліографічний опис
Мирошніченко Н.О. Інтегрування молоді з функціональними обмеженнями у сучасне середовище / Н.О.Мирошніченко // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка: збірник наукових праць. / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 19. - С. 75-83
