Публікація:
Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Гуменюк, Тетяна Броніславівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті визначено основні напрями оновлення змісту технологічної освіти в умовах профільного навчання, намічені перспективи підприємницької діяльності випускників загальноосвітніх установ і педагогічних вузів за напрямом «Технологічна освіта», проведено аналіз використання інформаційно-комунікативних технологій маркетингу в індустрії моди і висунуті пропозиції щодо підготовки майбутніх вчителів технології з даних питань

Опис

Ключові слова

технологічна освіта, менеджмент і маркетинг, середовище ринку, інформаційно-комунікативні технології, індустрія моди, підприємницька діяльність

Бібліографічний опис

Гуменюк Т. Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу" / Т. Гуменюк // Щомісячний науково-педагогічний журнал "Молодь і ринок". - червень 2012. - №6 (89). - С. 89-92.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By