Публікація: Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу"
Вантажиться...
Дата
Автори
Гуменюк, Тетяна Броніславівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Анотація
У статті визначено основні напрями оновлення змісту технологічної освіти в умовах профільного навчання, намічені перспективи підприємницької діяльності випускників загальноосвітніх установ і педагогічних вузів за напрямом «Технологічна освіта», проведено аналіз використання інформаційно-комунікативних технологій маркетингу в індустрії моди і висунуті пропозиції щодо підготовки майбутніх вчителів технології з даних питань
Опис
Ключові слова
технологічна освіта, менеджмент і маркетинг, середовище ринку, інформаційно-комунікативні технології, індустрія моди, підприємницька діяльність
Бібліографічний опис
Гуменюк Т. Маркетингові комунікації як елемент технологічної освіти, спеціалізація "Конструювання і моделювання одягу" / Т. Гуменюк // Щомісячний науково-педагогічний журнал "Молодь і ринок". - червень 2012. - №6 (89). - С. 89-92.
