Публікація:
Формування комунікативних навичок у дітей з порушеннями зору та інтелекту як проблема сучасної корекційної педагогіки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Бабич, Н. М.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Стаття розкриває особливості формування комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями зору та інтелекту. Дане питання є неоднозначним, про що і йдеться в змісті публікації та висвітлюється стан вивчення даної проблеми в сучасній корекційній педагогіці.
Статья раскрывает особенности формирования коммуникативных навыков у детей старшего дошкольного возраста с нарушениями зрения и интеллекта. Данный вопрос неоднозначен, что и раскрывается в публикации, а также говорится об изучении этой проблемы в современной коррекционной педагогике.
This article paper exposes the special features of formation of communicative skills among children of elder preschool age with some visual and intellectual destructions. The problem is controversial, which is the matter of publication`s content, and the status of studying such a problem within the modern correctional pedagogics is also elucidated here.

Опис

Ключові слова

комунікативна діяльність, комунікативні навички, діти з порушеннями зору та інтелекту, коммуникативная деятельность, коммуникативные навыки, дети с нарушениями зрения и интеллекта, communicative activity, communicative skills, children with visual and intellectual destructions

Бібліографічний опис

Бабич, Н. М. Формування комунікативних навичок у дітей з порушеннями зору та інтелекту як проблема сучасної корекційної педагогіки / Н. М. Бабич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 8-10.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced